HOYGAN K AN DSCUBIRTO M BLOG!

Quina va ser la meva sorpresa quan, l’altre dia, vaig descobrir que tenia un nou comentari:

lucas ke tas buenissimo si kieres mi msn tenlo:
lunita-sara@… agregame pliss

D’una tal Sara. Per què negar-ho? Vaig riure, em vaig riure molt. Gràcies Sara, has contribuït a allargar la meva vida a travès del riure. No ho dubtis, un dia d’aquests t’agrego. I tant. I promise. T’ho mereixes.

Des que vaig escriure l’article on parlava d’un parecido razonable que havien proposat entre mi i un personatge de la magnífica obra mestra Los hombres de Paco l’article amb més visites diàries va passar de ser el de la Naranja mecànica a aquest. En molt menys temps ha passat a tenir més de la meitat de visites totals (en el moment en que escric això Naranja mecànica 426 – declaracions brutals 303). I és que les imatges venen molt. Si no, per quin motiu entrarien aquí? Suposo que quan a google busques imatges i hi clickes, també conta com a visita, però m’atreviria a dir que menys d’un 1% dels meus visitants s’hagin parat a llegir l’article (i oju que no m’agrada fer estadístiques sense dades exactes, però és una aproximació), comptant a l’alegre Sara, és clar, un petó Sara.

Però més que les imatges el que més ven són imatges de persones famoses i que estiguin buenissimos. La naranja és una pel·lícula magnífica, de culte, una adaptació cinematogràfica de la magnífica novel·la d’Anthony Burgess, però no ens enganyem. La xarxa està plena d’adolescents en plena pubertat i les hormones  revoloteàs com deia el meu farmacèutic. No hi podem fugir, només refugiar-nos.


Però qui vol refugiar-se? Veniu! Entreu al manicomi! No mireu res, no us importarà! Però engreixeu-me les estadístiques! Vull ser famós, vull visites, més visites! Ara crec entendre un dels motius de les famoses sesions de tetash del blog de randy. Marketing al cent per cent. Chico listo.

Ara anava a fer un experiments sociològic… anava a ficar fotografies de coses actuals… però la selecció a mi em dóna urticària i algunes idees que he rebut no són notícia del tot.. així que no faré res.

Prefereixo bones visites abans que moltes i dolentes.

6 Respostes

  1. Si viera la de mejicanos que me dan su mail creyendo que yo soy Hannah Montana, se quedaría a cuadros.

    Y lo de las tetash, la verdad, me ha quitado más visitas de las que me ha dado, pero es un símbolo de distinción del blog (la gente sabe que El blog de Randy es el blog de las “noticias y tetash” los viernes) y un guiño hacia la gente que está ahí desde el principio. Antes ponía estrenos de cine. No, no es lo mismo.

    Sí, a nadie le importa, pero yo contesto por alusiones. Bueno, lo que entiendo del català.

  2. Con voz del Rey Juan Carlos: Me enorgullezco increiblemente de haberte abierto las puertas al genial Blog de Randy, y que de esta manera él pueda comentarte.
    XDXD Jajajaja!! Sinceramente, viendo las pintas de la tal Sara, huiría despavorido!!
    Salut

  3. A mi em sembla que l’has d’agregar al msn a la tal sara – pq tas buenissimo -, de tant en tant conversar amb ella sobre la lluna, les estrelles, el sexe i el mar, i prometre-li que li enviaras pots amb flors i cartes d’amor si et donara la seva direccio de correo no-electronic. 😀

  4. aiaiai que la fama es perillosa!!! mare meva! la gent, donant-se el msn a traves dels blogs! jajajaja 😉

  5. jo ho estic veient, és una gran forma de lligar. Innovadora, original, fàcil, divertida…. jejeje jo he tingut ja algun admirador secret, un amb minimes bones intencions (però sense pronunciar-se) i l’altre d’idees fixes.

    res, que s’ha de provar tot, i certament, el que dius tu, no sé si prefereixo poques i bones visites que moltes i dolentes… a mi sempre m’ha agradat més la qualitat que la quantitat (no sigueu malpensats ara eh! )

  6. Mmmmmm…. te han colao una doble de spam por aquí XDXDXD

Deixa un comentari

