Perquè em considero boig

Una mujer muere abandonada en las urgencias de un hospital de Estados Unidos

Fa temps algun de vosaltres, lectors, ara no recordo qui, va sugerir-me que fes un article argumentant perquè em considero boig. I aquest dia ha arribat. Ningun historiador en parlarà d’ell i cap filòfsof l’analitzarà ni a mi ni a la correspondència que puc mantenir amb les persones més properes. Però ha arribat el dia d’explicar-ho. Perquè avui no em ve de gust parlar de res més, perquè ho he vist clar i m’he reafirmat quan, veient el telenotícies de no recordo quin canal he vist la notícia acompanyada del vídeo:

Perquè això només podia passar en un manicomi.

I per què em considero boig? Perquè no entenc i perquè no m’agrada el que veig. El que la gent considera normal, a mi, la veritat, em sembla de tot menys això. Si el policía que ha fet cas omís d’una persona estirada a terra en un hospital, psiquiatric, però un hospital on se suposa que la gent entra per nèixer, cuidar-se i morir. Però morir d’una altra manera. Doncs si aquest policia no sel considera boig, ho sento gent, jo plego i canvio de bàndol. és un apaga i vámonos. Si són els bojos els que tenen més enteniment que la resta, m’en vaig amb ells. Perquè si tractar humans d’aquesta manera, declarar guerres, i, en resum, si tants fills de puta són considerats sans, no vull que em fiqueu al mateix sac que ells. M’en vaig amb els bojos, margineu-nos, passeu-vos els nostres arguments per on vulgueu, però sabem que fem el cal fer. I de fet no sóc jo qui m’en vaig, són ells que m’envien quan em diuen estàs boig quan argumento.

I segurament molt de vosaltres pensareu que tinc raó, però la majoria de gent potser  considerarà que sóc un idealista més.

12 Respostes

  1. Em sembla que no veig el video… (???)

  2. Ahse, des del meu ordinador es veu bé, si no al link n’hi ha un.

  3. jo no crec ni molt menys que la gent de l’hospital (els empleats) estiguin bé del cap.
    I quan preguntis, “perquè” s’escriu separat.

  4. Corregit l’error juls!

  5. ejem…. el perquè del titol també esta malament

  6. El títol no és una pregunta.

  7. XDXDXDXD ESTEU TOTS BOJOS. En primer lloc, els comentaris d’aquest post van enfocats a les errades ortogràfiques de l’inútil i les correcccions de la juls (espero no ser la pròxima víctima). I en segon lloc, ningú parla o dóna sa opinió del contingut del post. Així, que jo EM FARÉ EL BOIG.
    .
    .
    .
    Ei inútil!! Que el Box de cançons posa que no hi ha cap arxiu!!
    I per cert, quedaria molt més cool possar el link del principi enllaçat a un diari extranger que no pas al País.
    Apa, aquí el meu comentari

  8. Si Jacques, aquest són els meus comentaristes: escric sobre qalsevol tema i em parlen del temps com aquell qui diu. Són magnífics.
    Ja he vist això de box, el problema és que jo sí que tinc arxius. M’ho hauré de mirar si veig que demà no funciona, perquè no serà cap error aliè a mi.
    Una últim comentari Jaqcues: el País és el diari Espanyol amb més pretigi internacional, segons m’han explicat fonts properes al periodisme (si, una amiga que estudia periodisme, però m’agrada donar-me-les d’interessant) em va dir que si algun diari extranger necessita comprar alguna notícia ho faria amb el País abans que qualsevol altre diari. Neutralitat? Serietat? No ho se.

  9. Home, es que avui feia una mica menys calor que ahir i ara se m’ha carregat el video aquell! Deu ser que la pressio atmosferica m’ha afectat massa, pero no entenc gran cosa del video, eh!
    A mes a mes, avui se suposava que havia de ploure, que passa?! A la meva habitacio ara fan 28 graus i de debo que no ho aguanto! Demana al govern que plogui, inutil!!!

  10. el títol es tracta d’una pregunta indirecta xq sinó correspondria a una resposta, seria algo així com…
    ’em considero boig perquè em considero boig’
    no sé quin sentit li vols donar jo em pensava que era per dir: ‘ les raons per les quals em considero boig’, si és d’aquesta manera llavors el perquè va separat i si és de la primera llavors està ben escrit.
    ho sento per parlar tant de les faltes però és que fan mal a la vista i com ell sempre m’està dient allò de hoygan jo li corregiré fins a la mort! 🙂

  11. juls, si vols puc recuperar missatges anteriors on parlaves en llenguatge sms…
    ahse, no tinc tant de poder jo! Ja se que el president és un inútil, però un inútil amb sort!

  12. parlar en plan sms sabent que ho fas així és una cosa, però pensar que parles correctament i estar fent faltes garrafals em fa molt mal als ulls què vols que et digui, em fa més mal el que tu fas.

Deixa un comentari

