Mami

Coneixeu a alguna mare que no exageri les fites del seu fill? Jo crec que no existeix.

7 Respostes

  1. Jo crec que si.

  2. Ohhhhhhhhhhhhh!

    M’has fet pensar en totes les mares que he tingut i…, crec que totes elles exageraven quan deien que jo era el seu fill 😉

    Pot ser és alló de millorar el present amb propaganda. No ho sé, però tens raó: moltes mares exageren al voler destacar les virtuts dels seus fills.

    Una abraçada!

  3. Totalment cert! 😉

  4. Res més a dir.

  5. Pero si aixo es una mentida!!! La meva mare sempre ha menyspreat la majoria de les coses que feia!

  6. Ahse, potser menysprea el que fas davant teu, però en el fons segur que se’n sent orgullosa.

    I sí, penso que les mares exageren, fins i tot crec que està més contenta ella que vagi al raid i el fet que m’hagin seleccionat que no pas jo, i mira que ho estic de contenta eh!!! perquè no callu amb el tema :$ jejeje

  7. Juntament amb la força nuclear (feble i forta), la gravetat, i la força electromagnètica, la capacitat de les mares de veu virtuts als seus fills i filles és una altra de les forces fonamentals que regeixen l’univers.

    Apa, una salutació!

Deixa un comentari

