Sovint passa

A vegades passa. No us ha succeït a vosaltres? Us lleveu un dia del llit (l’acte previ és opcional) i sentiu unes ganes terribles d’escriure un article, penjar-lo i començar a admirar-te a tu mateix fen-te palles virtuals dient Oh si! Que bo que sóc o Mmmmm, immillorable, t’has lluit inútil… (ídem més encara, crec que he exagerat, bé, si, he exagerat segur… vale! he exagerat massa).

A mi em passa sovint. No tinc res a dir, però si unes ganes immenses de començar a apallissar les tecles per acabar escrivint un article que no digui res, que potser sigui repetitiu o repeteixi el que ja he dit en algun altre article. A vegades no els acabo penjant. Això passa la majoria de vegades. Perquè penjar un article que no diu res? Vaig crear el bloc per penjar tota una caravana d’articles sense sentit i articles buit? És això el que esperava que passaria quan vaig crear-me el compte a Worpress amb tota la il·lusió del nen que s’acaba de comprar un io-io? (Què passa? A mi m’agraden els io-ios i quan vaig comprar-me el que tinc vaig sentir això. Ja us faré algun truc, cutre cutre, no us penseu ara que sóc un màster)

anomenatinutil rebent justicia

Així és com volia que fos aquest bloc? Una bitàcola més sense rumb definit, sense un objectiu clar al que arribar. Jo no volia que fos un bloc cutre cutre, on fer patir els lectors mentre navegant per la xarxa babejo veient blocs que valen la pena, i pensar: ostres nano, això si que té mèrit, això és un bloc de veritat. Aquest si que sap com manegar-se les coses.

Però com que he decidit que aquest seria un article sense contingut (i sense sentit) no penso arribar a cap conclusió. No ara. Però suposo que el bloc és com la vida. Si no saps dirigir el bloc cap on vols, ho faràs amb la vida? Ingenu. Merda, una conclusió.

De fet, ja he perdut el fil de l’article. Sovint haig de rellegir l’article desenes de vegades a mida que llegeixo per encaixar les bajanades que dic, però no avui. Avui és un article sense sentit (i sense contingut) i no vull de cap de les maneres intentar encaixar res. He dit. Potser m’ho llegiré per no repetir-me. I per corregir les faltes. I per acabar l’article. Perquè haig de marxar. Per atenuar la temptació de començar a pessigar-me els avantbraços i de clavar-me bufes per la meravellosa qualitat de l’article; que això no us he dit, quan passa tot al contrari d’un article bo no faig com he dit al principi (ni com acabo d’exagerar ara), però si que entro en un estat d’apatia i ganes de clausurar el manicomi d’una vegada. Parlant del manicomi. L’altre dia una amiga em va preguntar perquè em considerava boig. Potser en faig un article. Millor que aquest. Perquè tindrà missatge. I contingut. Sí, sí. I així em perdonareu pel que acabo de penjar (ara, pel que estic a punt de penjar). O no.

Vaig prometre en algun article que penjaria quelcom bo o és una idea no duta a terme? Tan se val. Ho prometo.

Per l’ànima d’Snoopy, amén.

Anuncis

5 Respostes

  1. m’ha fet gracia lo del titol de la foto 😉

  2. boig? no ho sé (crec que tothom ho està una mica, jo la primera 😛 )

    tot i això, el teu “meravellós” article m’ha fet pensar en un per mi 😛 quan l’escrigui, tranquil, no pateixis que serà recordat el teu nom 😉

    apa, me’n vaig a estudiar que falta gent!

  3. Jo no entenc gaire de que va aquest post. Potser hauries d’escriure’l bloc en angles per donar-li el sentit de “estic practicant/aprenent l’idioma”.

  4. Mmmmm…. S’hauria de comentar en un post on el propi blogger explica que no aporta absolutament res i on es perd en l’article?? Jo crec que sí, donat la reflexió de l’autor. Per la meva (no excusable) manca de temps, només formularé una qüestió:
    – Per l’ànima d’Snoopy, significa “te lo juro por Snoopy”?

  5. No jacques! Odio l’expressió te lo juro por Snooppy! A mi m’agradava en Charlie Brown i els seus amics…

Deixa un comentari

