Piropo

No te conozco, però ayer soñé contigo.

NOTA: Més que un piropo seria una afirmació. No us ha passat mai somniar una nit amb algú que no coneixes i conèixer poc després la persona del somni? A mi sí.

No crec que la base d’una relació comenci amb un piropo (i menys encara de l’estil paleta), però sempre m’han fascinat aquells que són tendres, sensibles i macos.

Per això proposo que digueu el vostre piropo preferit (o que feu servir més, o el que us han dit o el més us agrada, o el que voldríeu utilitzar…) i en faré un article ràpid perfecte per estar d’exàmens.

18 Respostes

  1. Doncs a mi no em preguntis que no et puc dir res. A mi no m’agrada que em diguin coses d’aquestes, sempre les trobo sospitoses i a vegades, fins i tot em poso paranoica que algu vol aprofitar-se de mi!

  2. Ara que m’ho penso, igual en podries posar tu algun exemple d’aquells que els troboes tendres, sensibles i macos, no? Com per a fer-se una idea el lector sobre les coses que haurien d’apareixer als comentaris. hehe

  3. un de molt tendre i maco és:
    “si fuera’ un bollycao te comería ha’ta el cromo” xD

  4. Ahse, no sembla prou exemplificant el que he escrit? Trobo que és especial…

    Uri, aquest és simplement… peculiar ;D

  5. realmente estoy luchando contra la necesidad de hacerte la mujer más feliz del mundo

  6. niña lo tuyo no es andar sino ¡acariciar la acera!

  7. Molt bons juls XDXDXD
    Jo, sens dubte, em quedo amb aquest:
    ¡¡ESTÁS TAN BUENA QUE ME BEBERÍA TU REGLA!!

  8. aagh! Jacques si us plau! ;D

    Vinga vinga que arribem a les 10000 visites!

  9. Jacq, quin fastic!!!

  10. Inutil, els meus ulls cansats no veuen cap exemple en aixo que has escrit!

  11. I finalment, he de dir que la cosa mes guay que m’ha dit cap tio boig a l’hora d’intentar començar una conversa van ser unes frases mes o menys aixi: “Oi, quins edificis mes macos!” (es que l’AhSe estava caminant pel centre de la seva ciutat mirant uns edificis vells i descuidats) “No vols fer sexe amb mi?”

  12. Clar i directe ahse, que més es pot desitjar? ;D

  13. “Me gustaria ser lagrima para nacer en tus ojos, crecer en tus mejillas i morir en tus labios”

    a mi si que m’agraden els piropus :$ , mentre no vinguin d’un paleta que aquests sí que són de concurs!! jeje

  14. Dels tios que tenen una certa originalitat &/ sentit de l’humor es pot desitjar que tambe en tinguin…..

  15. ejem ejem… parlaveu de mi? ;D

  16. aaaaaaaaghghhghg quin fastiiiic!!!!
    kes axo JacquesDelibes!! xDDDD
    jajajaj k bo

  17. (Veu en Off)Que bo que sóc

  18. Inutil, que et senties mencionat? hihihi

Deixa un comentari

