Sensacions de capvespre

Em sento com el nen que acaba de descobrir que la gent s’enfada quan els hi dius la veritat a la cara. Ben tirada, com una canya de barril.

Que House és una patraña, perquè si actues com ell la gent no és benevolent i no es pren les coses amb calma. Si ho fas la gent s’atrinxera i des d’allà t’estova tocant el teu punt més feble.

Ser sincer no surt a compte.

Nota: és molt possible que demà ja hagi canviat d’opinió, però avui… avui les coses són així: Así son las cosas y así se las hemos contado.

5 Respostes

  1. Mític l’Ernesto Sanz de Buruaga!!! De petit em sembalva basntant bon periodista, però després d’assabentar-me de segons que coses per anar a TVE en l’època d’Aznar, em va caure un mite.
    Recordem-lo, de totes maneres, com el que és: un pallaso:
    http://es.youtube.com/watch?v=40uC_0Y-RMg

  2. eing?

  3. XDXDXDXD
    La frase aquesta de: Así son las cosas y así se las hemos contado em sembla que la començar a dir el tal Ernesto.
    Bé, ara no tinc massa temps, o sigui que ja et comentaré amb més serietat el post.
    Rep cordials i amistoses salutacions.

  4. Aaah!
    D’acord. No ho sabia! És que és una frase que em va marcat des de petit que la deien al final del telenotícies de no sé quina cadena.

  5. aalaaaa on vas amb aquesta super falta
    Em sento…

    aiaiai

Deixa un comentari

