Exàmens!

Ja se que aquest bloc fa unes setmanes que està una mica mort. Sento no haver avisat fins ara, però és que s’acosten exàmens, informes de pràctiques que vas deixant fins a última hora, algun treball que havies oblidat que existia… i vaja, que aquest tendència moribunda del bloc durarà una mica més, almenys fins que s’acabin els exàmens i recuperi les forces per tornar a escriure amb l’assiduïtat que mai m’ha caracteritzat.

Us deixo però, amb una gran frikada trobada a yutuf youtube ja fa temps i que ara més que mai vull compartir.



Nota: m’acaben d’informar que aquest cançó és conegudíssima entre els telecos, així que p0otser quedo una mica malament davant d’aquesta sorpresa, però vaja.



Anuncis

3 Respostes

  1. Hahaha! Jo la trobo molt bona! 😀

  2. ¡¡¡¡ÍDEM!!!!!
    Per cert, crec que és bastant casual y absolutament aleatori que aquesta cançó sigui molt coneguda en l’entorn de telecos titulant-se com Himno del teleco XDXDXD
    ¡¡Reflexiona-hi!!

  3. jejeje, jo fins a finals del meu primer any de telecos no la vaig descobrir… clar, que tampoc sabia el que era la telecogresca fins fa dos anys… és bona, però és moooooolt friqui !!

Deixa un comentari

