Nostàlgia

No hay nostalgia peor que añorar lo que nunca jamás sucedió.

Joaquín Sabina

10 Respostes

  1. No seria desig en comptes de nostàlgia?
    PD: Et va bé el dilluns??

  2. Amb la paraula desig canviaria totalment el significat.

    Dilluns a les 10am.

  3. Nosé, si que cambia el significat, però tenir anyorança per una cosa que no ha succeït… tenir anyorança és un sentiment de tornar a voler, no?? Si mai s’ha produït el fet, voler fer alguna cosa no és desitjar fer-la, i més en aquest context del record?
    Recibido, cambio y corto. Espero que nadie se halla dado cuenta y no pregunten porque hablamos en clave

  4. Jo tambe conec la canço. Es mes aviat trista, perque has posat aquesta frase inutil?

  5. Bé, jo no conec la cançó.

    I Jacques, aquesta és la gràcia de la cançó. Sentir nostàlgia per allò que mai ha succeït és certament inverosímil.

    El perquè de la frase? Doncs perquè jo, com el cantant, també sento (o crec sentir, o crec que vaig sentir… si, perquè diria que ja no en sento, tan profundament) nostàlgia per allò que podria haver passat.
    Però tot passa.
    Ja dic que aquest bloc és la meva teràpia.

  6. m’alegro 🙂

  7. i prefereixo k no em surtin les caretes grogues

  8. gràcies per l’aportació ahse!
    juls, em temo que no puc fer res per evitar les caretes.
    ;D

  9. […] ¿¡Tiene guasa lo de reducción de busto!? XDXDXD WTF!!!??? Cambiando de lares, aquí el vídeo tan nostálgico del opening [seguro que el lector tiene dudas filosóficas sobre esta palabra, por lo menos servidor las tenía]: […]

Deixa un comentari

