Somnis

He paseado en mundos que desconocéis, tenido sueños que si supierais, enloqueceríais.
13 Respostes

  1. Wawww!!! Brutal la frase!!!!M’encanta, ho saps 😉

  2. has de veure blade runner si no l’has vist i t’agrada aquesta frase juuus

  3. Perque?

  4. Realment es una frase que lliga molt be amb el mon de Blade Runner, tot un clàssic de la ciència ficció. Com sempre a les teves frases es pot treure molt de suc. Per cert la teva nova capçalera m’agrada molt! Aquest cap de setmana a vera si em poso i et canvio el banner. Salut.

  5. Doncs no l’he vist Blade Runner, però la tinc a la llista de “pelicules a veure amb prioritat”.
    Però de totes formes, l’hagi vist o no també agafaré el llibre (que l’he vist a la biblioteca de la universitat, des d’on comento ara).
    Carles, què pesat que deu ser això de canviar el banner del link no? Sobretot si tens algu que el canvia sovint.

  6. Ahse, aquesta frase la vaig esciure fa molt de temps, i l’he tingut sempre ben a prop.
    Va sorgir a partir d’un somni que vaig tenir (que no he revelat encara a ningú, i mai ho faré, així que no pregunteu) i d’algun que altre deliri ocasional.

  7. eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiexplicaelsomni!fesunpostdelsomnivaa

  8. Yo també ho vull saber… i li dono suport a la Juls:
    eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiexplicaelsomni!fesunpostdelsomnivaa

  9. Doncs a mi m’agradaria saber aquell somni. 😀

  10. que l’expliquiiii
    que l’expliquiiii
    fes el que vulguis noi…(però explica’l)

    cuida’t monstre

  11. per cert, en el seu moment ja t’ho vaig dir, però m’encanta la frase!

  12. No l’explicaré mai. Em vaig obligar a recordar-lo, però també em vaig prometre a no explicar-lo mai. A ningú sense excepció.
    L’únic que puc dir, és que vaig somniar amb la mort d’un amic/ga.

  13. No cal que l’expliquis, nomes que el contis! hehehe

    La mort de l’amic/amiga la vas provocar tu? :>

Deixa un comentari

