Avui només em pregunto una cosa

A qui se li va acudir el nom de queixal del seny per anomenar el queixal del seny?  És un nom amb segones intencions? Perque des de fa una setmana i escaig que només penso que qui ho va fer tenia molt mala llet o un dia funest.

O potser és que el seny és així? El seny fa mal? O potser és que ens fem mal si seguim el seny?

Tot això em recorda l’eslògan de la popular cursa dels Bombers de fa tres anys si no recordo malament: fes cas al seny, obeeix la rauxa, i també que (i no m’agrada renegar al bloc)… quin mal fa coi!

3 Respostes

  1. El seny no fa mal! La cosa que fa mal es el cami que has de seguir per arribar al o aconseguir el seny.
    Els queixals aquests, igualment! La cosa que fa mal es el proces de “sortir correctament”, el qual a vegades no es pot complir i s’han de fotre fora els queixals.

  2. El ciaxal del seny no serveix per res, jo ja no els tinc. Si seny em queda no soc ningu per dir-ho, pero acompanya normalment l’edat, com diu Ahse, es fa pel camí.

    La imatge sembla dos guants de boxe. Realment el mal de queixal fot de molt mala llet.

    M’he subscrit el teu bloc, aixi estic el dia, però no deixaré de visitar-te.

    Salut, mai mes millor dit.

  3. es diu queixal del seny perquè et surt a una edat on representa que ja el tens (el seny)…no?
    tot i que en el meu cas el seny d’hauria caure amb les dents de llet…

Deixa un comentari

