Kit Kat

Ja sé que vaig avisar que no actualitzaria fins diumenge o dilluns. Ho sento, però sóc un geek, i a la mínima que tinc l’oportunitat de tenir un teclat entre les mans no puc evitar visitar el bloc, el flog i alguns dels meus blocs preferits si tinc temps i ganes (a més, la reparació d’aquest ordinador bé es val la llibertat d’utilitzar-lo una mica, no?). I tot malgrat tenir en compte que volia que aquesta setmana de vacances fossin uns dies de reflexió amb mi mateix, de desconnexió per pensar millor… però he donat voltes a allò que em preocupava bastant ràpid (al llit, abans de dormir-me, que sembla que la gent vegi com estic d’ànims i no em deixa sol o sense encàrrecs o obligacions ni un sol moment) i he près les decisions oportunes. Ara només em toca acabar de plasmar-ho tot en algún article, alguna nyonyada al flog per tenir contents als amics enemics (vegis la contradicció de les dues últime paraules) de la lectura agradable i reconfortant i un (com a mínim) poemet que ja tinc a la ment (i que ben pocs llegiran (i menys encara entendran (i encara menys comentaran (collons, això d’en Jacques Delibes s’enganxa!)))). Ara només cal posar-se mans a la obra amb la llibreta al davant. Mentre, guardo les idees i els millors versos a les notes del mòbil (gens romàntic, però molt geek).

 

Així doncs, ja he fet el meu kit kat necessari i gairebé obligatori a l’aïllament virtual.

NOTA: aquí no tinc corrector ortogràfic, així que HOYGAN! sento les faltes que s’hagin pogut colar.

3 Respostes

  1. Deu ser culpa del cansanci, pero no entenc gaire d’aquest post. De que parles, exactament??

  2. mmh ui si molt interessant no, doncs si ee sisi
    k mu vax llegor ahir i menrecrdo k em va agrdar xq en realitat magraden els posts en k no explikes res k nomes parles i parles molt be

  3. ui i la foto es mereix un aplauso
    encara k no es teva xo x averla trobat i escollit wenu menrollo dew

Deixa un comentari

