Renfe i Canon

O, com diria un antic professor meu de filosofia:

Ojo! No confundir con: RENFE está cañón!

Crec que, malgrat tot, RENFE no està tan malament… m’inspira, em dóna temps per llegir-me la saga de la fundació d’Asimov en un sol dia (llàstima que no dugui tots els llibres a sobre (i prefereixo la versió de paper abans que l’ebook)), em distreu i a vegades fa riure observar la fauna urbana que s’hi acumula, escoltar les converses que es desenvolupen… però sobretot sobretot (i ara potser m’assemblo a l’anunci de la coca-cola), un aplaudiment pel bon gust (només a vegades) per la música clàssica que es deixa sentir pels altaveus (excepte pel matí, que la gent vol dormir i si posessin música es crearia un motí).A tall d’exemple avui he estat escoltant (si la meva oïda no em falla i la meva capacitat per reconèixer cançons tampoc), el Canon en D Major de Pachelbel.

 

Tranquils, no passa res al vostre explorador (bé, si utilitzeu IE el problema no és l’explorador), el vídeo és negre.

6 Respostes

  1. Música clàsica sempre!!! És el millor que ha fet l’home desde que té capacitat cognitiva.
    PD: L’última frase de l’IE no l’entenc.
    PDD: Últimament escolta cada dia aquesta cançó, tan si vull com si no… t”he d’eplicar una exclusiva al respecte *O*

  2. Si no et molesta donar explicacions, m’agradaria saber que es una xupa.

  3. I l’última frase d’IU que significa???

  4. *IE

  5. Internet explorer jacques. IE per si mateix ja és un problema… llarga vida al programaria lliure senyors!

    Ashe, una xupa de cuir és una jaqueta de pell negra… com les que solen portar els heviatas (aquelles persones amb els cabels llargs, els texans estrets i a qui els agrada el heavy metal…

  6. Hm. Que interessant… El diccionari catala (www.grec.net) em deia que xupa era no se quin tipus d’ocell. 😀

Deixa un comentari

