Telecos

Però és que es pensen que som tontos??

Com distreure un telecos
Fotografia feta a la porta d’uns dels labavos de l’edifici principal de l’EPSEVG
Anuncis
« »

8 Respostes

  1. et vas entretenir fent la foto no?

  2. …i què hi havia, al costat?

  3. 1er: no ho entenc ¬¬
    2on: diu la juls (L) XDXDXD quets un cobard, o això sembla.

  4. Perdó, on ella diu entretenir, jo havia entès enfrentar :p

  5. Jo tampoc ho entenc, eh!

  6. jo tampoc entenc la gràcia… però al manco ja ha entretingut a un grapat de persones 🙂

  7. 1-I tant que em vaig entretenir. En vaig fer un parell fins a comprovar que em va sortir mínimament nítida la foto.
    2-No hi ha gran cosa a entendre… segons la meva opinió, el industrials ens tenen atravessats i ho trobo una mostra de com ens infravaloren.
    3-Al costat (si! vaig mirar!) no hi havia res fora de lloc.
    4-Des de quan intenteu entendre tot el que penjo?

  8. Inutils rulezz

Deixa un comentari

