HOYGAN!

Ja fa temps que coneixo aquest moviment hoygan… hi ha blogs plens demanant al hoygans una mica de pietat, fòrums amb signatures d’usuari relatius a això. Però nomès he trobat pàgines relacionades en castellà.

Haig de reconèixer que avui l’article que esteu llegint no val (hablando en plata) una merda. Avui em toca jornada gairebé completa a Vilanova abans d’arribar a casa, falta una hora i quart per començar classe i no se què fer; fa molts dies que no veig a la gent que vull veure degut a les classes (tant meves com seves) i tinc moltes coses memoritzades al cap per a fer quan arribi a casa: trucar, canviar plans, proposar plans… Estic saturat. Si fos un windows, ara mateix em penjaria sense dubtar-ho, però es veu que sóc UNIX i no m’afecta tant això…

Retornant al tema inicial: algú sap si existeix alguna mena de hoygan en català? M’agradaria unir-me a la causa. I posar alguna foto com aquesta per aquí.

Perquè queda molt lleig agafar el paint (no, no, no sé photoshopejar) i canviar les lletres per posar-ho en català. Si no existeix… podriem crear-lo, no us sembla?

NOTA IMPORTANTÍSSIMA: Avui potser se m’han escapat algunes faltes d’ortografia. No és el millor dia, és cert, pel tema del que parlo i tot això, però en aquest ordinador l’explorador (que és IE!! agh!) no té corrector ortogràfic, i el processador de textos és Microsoft Word i no de l’Oppen Office, així que paso d’utilitzar-lo. I sí, avui m’ha agafat per posar links de la frikipedia.

5 Respostes

  1. Pero quin desastre de web es aquell Hoygan, com l’has pogut enllaçar!!! Si es que provoca mals de cap i ganes de vomitar!

  2. Mmmmmh! Pecador! Com pots utilitzar IE!! Firefox pawah! La imatge és bonísima! LOL (¿Es de fogonazos?)
    HOYGAN, halgien çave porcke en la friqipedhia aih publisidad del Iutuf¿
    HOYGAN!! LOL

  3. oooh que gran la foto de Samuel L. Jackson a “Pulp fiction”!

  4. Crec que se’n diu “ajcorti” o una cosa pareguda, però es troben poques referències: http://www.mondofriki.com/foro/viewtopic.php?p=304721&sid=59f2b57a6162377beea5537065d69bff

  5. Gràcies noemimarcial!

Deixa un comentari

