Ells i elles

Els homes són

Transparents

Interessants

Pesats

Macos

Insignificants

Simples

Senzills

Bàsic

Les dones són…

Doloroses

Follables

Especials

Sensuals

Bellesa

Ells s’autoinfravaloren. Jo faig el mateix. El que em pregunto és: ho feu perquè ho penseu de veritat o perquè no pilleu i proveu amb la tàctica de la llàstima?

Elles són més indulgents, amb adjectius positius (encara que algun no sigui acceptat per l’autor) i que ens fan pensar.

Ells tenen una bona idea d’elles, a vegades adolorida.

Elles… bé, elles són especials.

Anuncis

7 Respostes

  1. Elles esperen potser massa d’ells. Com per exemple, que les comprenguin…

  2. Ells, elles, en dues columnes paral·leles que acaben en una intersecció, potser es contradictori, o no?

  3. Com vaig fer un dia al meu blog (publicitat encoverta), les linies paraleles sí que es tallen:
    http://jacquesdelibes.wordpress.com/2007/12/02/juego-matematico/
    🙂

  4. El dolor que provoquen les dones, ve donat per tot els adjectius que li segueixen a la llista.

  5. jajaj molt bona

    el meu horari es de 9 a 7

    avui de 9 a 10 🙂

    :D:D:D

    espero k no em surtin les caretes grogues i k nomes surtin els punts i les des

  6. bien! ja estic feliç

  7. Per cert, ¿com és que tens 234 missatges d’Spam? Tens uns quants enemics :p

Deixa un comentari

