Com tocar els nassos a una innocent teleoperadora; o com intentar fer passar l’avorriment amb una situació que no t’esperaves

Ahir em van trucar de Movistar, i com que, no sabeu prou bé com m’avorria, vaig seguir el joc…

PAS 1: Deixar a l’operadora esplaiar-se amb la seva verborrea durant tot el temps que calgui.

PAS 2: Deixa anar algun “ajà” o “d’acord” (o el seu homònim en espanyol: “vale”) a les pauses de mitja mil·lèsima de segon que fa per respirar.

PAS 3: No és una pas en si mateix, però segons l’usuari, es pot gaudir del plaer que suposa que algú està interessats en nosaltres (encara que només sigui en un sentit estrictament econòmic). També podem allunyar el telèfon de l’orella i fer una ganyota que mai ningú veurà.

PAS 4: I és ara quan ve la putada de debò; quan ens pregunti si l’oferta ens pot interessar, dir-li que no, al·legant motius i arguments que demostrin tàcitament que no hem estat escoltant.

PAS 5: Gaudir del plaer que suposa sentir com es desespera l’operadora i com intenta dissimular-ho.

NOTA: sento un gran respecte pel gremi de les/els teleoperaors/es, però l’avorriment pot amb els meus principis.

Anuncis

5 Respostes

  1. Homeee…

    be, jo tenc un amic meu que va fer el mateix que tu, quan li varen demanar el perquè no li interessava la oferta, va dir que “no me gusta la política de telefònica que emplea en el tercer mundo”… li va tenir que repetir i es va quedar tan ample.

    🙂

  2. I perque estaves avorrit?

  3. M’han trucat exactament aquesta nit els de Movistar també, i m’han dit: “¿Le interesa una promoción para que las llamadas le cuesten menos?” Y li dic: “No”; i em contesta: “Entonces, ¿¿¿¿¿quieres seguir pagando más????” I jo: “Siiiiiii” I s’ha quedat sense saber ben bé que dir-me LOLOLOLOLOLOLOL

  4. Es horrible! Jo ja no sé com fer-lis entendre que no em vull canviar de companya i que siusplau deixin d’insistir d’una punyetera vegada homeee!!

  5. Jo, quan una vegada vaig decidir canviar-me, vaig estar a punt de cagar-la, per que el operador nou no oferia els mateixos serveis, pero no m’ho van dir els comercials.

Deixa un comentari

