comença l’assiduïtat

Doncs si. Ahir, i per servir d’antecedent, vaig fer un article amb una frase, però no serà l’última vegada… a partir d’ara, i a no ser que:

a_La feina m’ho impedeixi

b_m’oblidi

c_no tingui temps perquè he quedat…

cada dijous i divendres, una frase!

Els dijous serà una frase “made in me” (o sigui, que us tapeu els ulls i espereu a que passi) i els divendres serà d’algú amb molta més credibilitat.

I avui, per començar, una frase que acabo de dir fa poc:

 

Existeixen dues maneres de ser feliç en aquesta vida, una és fer-se l’idiota, i l’altre és ser-ho.

 

Del sempre il·lustre Sigmund (reverència) Freud

 

 

3 Respostes

  1. Molt bona! Però compte (;_;), jo abans em proposava posar una imatge cada dia (t’enrecordes de “La imagen del dia”?)… però era massa feina. Home dos frases a la setmana tampoc és tant, però potser d’aquí a no massa et costa buscar i saber el que ficar :p

  2. per provar no perdo res…

  3. Jo a vegades se que soc idiota, pero no em sembla que estigui feliç. 😦

Deixa un comentari

