Reis

Vinga va! Encara que el rei sigui una figura que no ens agradi gaire… a qui li fa mal un regal? (ostres, si rima!).

Sé que això està una mica inactiu… ara venen unes setmanetes d’examens que Déu n’hi do, i entre que estudio i, perquè negar-ho, que tinc altres coses al cap, doncs no tinc gaire temps ni d’escriure, ni de mirar que actualitzen els blocs que segueixo amb assiduïtat.

Així que, paciència i bon dia de reis. 

Anuncis

5 Respostes

  1. Ànim amb els exàmens!! :p I que les dones no et tornim boig

  2. juer, estam “a la par”, jo tb tenc examens les properes setmanes i altres mals :P.

    per cert, si un és republicà, que li duen els reis ?

  3. jaquie: si que em tornen boig si! En contret una!

    i no, no és la de ñla feina TommyX!

    Home… diria que porten carbó… (però m’agrada!(de sucreee)) però vaig fer carta 😉

  4. Anims amb els examens! I que les dones et tornin boig
    (en gaudiras) 😀

  5. Et convido a continuar el meme de l’escriptori. Animat!

Deixa un comentari

