Reflexions de barra de bar (12)

Avui m’ha tocat treballar… diumenge i festiu. Però no és el cas.

 

Estant a la barra, se t’acosten molts bojos (i no concretament la resta de cambrers enfadats). Hi ha clients que em prenen per un psicòleg: m’expliquen la vida, els seus mals… I no m’acostumaré mai a la confiança que es prenen per algú que no coneixen i que l’única relació amb ells és un simple cafè o una copa…

Quan acabi la carrera d’enginyeria, fa temps que tinc pensat de cursar alguna altra, però de lletres, per curiositat (perquè per treballar de filòsofs… i sense ànims de faltar… mai he vist cap anunci de “Es busca filòsof”). Estic entre psicología i filosofia, però, a cada dia que passo a la barra em decanto més per la primera…

Ara que està tan de moda fer negocis dobles (cibercafé, fleca-bar…) podria fer un bar-psicòleg… hi ha gent que no rutlla bé… Crec que a les pàgines del diari d’ofertes de feina s’haurien de demanar cambrers amb estudis en psicologia (o psiquiatria, perquè l’alcohol cura…) així jo compaginaria feina i futura carrera i molts estudiants de psicologia a l’atur aconseguirien una feina…

No està malament no? 

 

Anuncis

3 Respostes

  1. WOooooooooow! Quina idea mes bona has tingut! Si es que et faries ric amb aixo, tu!!! Si pots fer una segona carrera, escull psicologia Psicologia PSICOLOGIA! Un bar es el lloc ideal per a un psicoleg!

  2. (I la psicologia esta molt millor que la filosofia, tot i que no va malament si el psicoleg tambe en sap una mica de l’altra!)

  3. Vaja, consulta + copa 50€, la primera visita 60€.

    ah !!, guanyaràs molt més que de enginyer… hi ha més gent trabucada que PCs 😛

Deixa un comentari

