Reflexions de barra de bar (9)

Xerrant amb una companya de feina:

− Ai! Em pots fer un talladet? −em va dir just començar a treballar.

− I tant. Amb llet natural oi? −vaig respondre.

− Si. Oi que tu t’enrecordes de com m’agraden els tallats?

− Si, i de molts clients, perquè? −Vaig dir recordant algunes preferències dels client més habituals.

− Perquè al bar on vaig gairebé cada dia des de fa un any no s’enrecorden mai.

− És curiós: d’aquestes tonteries si que me’n recordo, però per coses de veritat tinc una memòria horrible.

Anuncis

2 Respostes

  1. uiiiiii… aqui hi ha rollete de feinaaaaaaaa

    oisshhhh

  2. jajaj
    au au! pero que dius!

Deixa un comentari

