Meme (III)

M’engresca molt aquest meme. De part d’en gran jacquie (amb carinyo), aquest consisteix en dir tres motius pels quals he escollit wordpress per a escriure el meu bloc. Aquí va.

  1. El motiu principal va ser que, quan em vaig afartar de blocat, feia un temps que seguia el bloc d’en jacques delibes, fet a wordpress. I vaig voler provar sort.
  2. Perquè veia wordpress molt més manejables i molt més agradable per a la vista.
  3. I perquè també le veia amb moltes més opcions, més fàcils de manejar (personalització, anti-spam…).

I, no el passo, perque potser per aquell que el rep és una càrrega, simplement el deixo a l’aire per a qui el vulgui fer.

Anuncis

Deixa un comentari

