Quin geek no té bloc? (III)

I tornant enrrere i rememorant entrades on vaig ficar la pota fins al nas, torno amb més (tonteries, rucades?) sense utilitat per maximitzar o deprimir l’ego blocaire.

El que ara us presento és una web que calcula els diners que valdria, aquest bloc, en l’hipotètic cas que se m’ocorregués vendre’l. El recompte (en dolars, és clar) es basa, literalment en “outlines traffic levels received by the submitted URL, overviews sources of potential income, and proposes a resale value of the site based on these factors.”

Així les coses, si algú vol comprar-me el Bloc d’un manáic fugitiu, que no es pensi que acceptaré menys de 185 dolars:

(Aquí en teoria anava la imatge en html que et proporcionen, però PERQUE SE’M RESISTEIX SEMPRE??)

Però el que em sembla més curiós de la pàgina és que, a la cantonada de dalt a la dreta, hi ha una petita llista de les últimes webs que han sigut analitzades. Aquí la imatge de pantalla del moment en que he comprovat el preu del meu bloc:

//www.websitevaluecalculator.com/

I que consti que jo no he sigut. Sense comentaris.

Nota: amb aquest article estreno tags! A veure si me’n surto.

 

Anuncis

Una resposta

  1. juer, el meu val la escandalosa xifra de 111$… qui el vulgui comprar, per 100$ li venc !!

    pffffffffffff

Deixa un comentari

