Quin geek no té bloc? (II)

Seguint en la línia del post  Pul·lulant per la xarxa: troballes… una altra troballa, aquesta, potser amb poca utilitat, però sempre útil per a fer alguna broma o deixar als amics amb un pam de nas. Espero que tingui tanta repercusió com l’anterior.

 

Quan estigueu en qualsevol pàgina web (però preferiblement amb moltes imatges) esborreu el que hi hagi a la barra de direccions de l’explorador i enganxeu íntegre el codi següent:

javascript:scroll(0,0); R=0; x1=.1; y1=.05; x2=.25; y2=.24; x3=1.6; y3=.24; x4=300; y4=200; x5=300; y5=200; 
DI=document.getElementsByTagName("img"); DIL=DI.length; function A(){for(i=0; i-DIL; i++){DIS=DI[ i ].style;
DIS.position='absolute'; DIS.left=(Math.sin(R*x1+i*x2+x3)*x4+x5)+"px";
DIS.top=(Math.cos(R*y1+i*y2+y3)*y4+y5)+"px"}R++}setInterval('A()',5); void(0);

 

I sorpresa! No us preocupeu, que no li passa res ni a l’ordinador ni a l’explorador ni a interné.

Ja em direu que tal geeks del món!

Actualitzat!

Ja està! El codi no es veu sencer, pero si el seleccioneu, funciona (almenys a mi si). Ja em direu com va. Per cert, no recordo d’on el vaig treure…

16 Respostes

  1. A mi no em surt res T_T

  2. no?
    a mi em funciona amb firefox (excepte la nova versio 3 beta) i amb l’explorer (crec que el 6)

  3. a mi no em surt res… esta dissenyat això per windows o per sistemes operatius ?.

  4. Jo no veig res mes que un 200
    ?!?!?!?!

  5. Yo també!!!! Parida de la grossa ¿eh? Jusep!!
    El proyecto JUJ per quaaaaan??

  6. mmmmmm
    doncs no sé que passa…
    jo vaig provar el codi original i funcionava, el problema és que és massa llarg per a mostrar-lo en aquest bloc sense que es talli en dues línies. Si alñgú sap com mostrar-lo així que m’ho digui si us plau.

    La gràcia del codi és que fa que totes les fotografies de la pàgina on estiguis es posin o rodar totes juntes…

  7. Fica el link d’on ho vas trobar!!
    JUJ per quan????

  8. javascript:scroll(0,0); R=0; x1=.1; y1=.05; x2=.25; y2=.24; x3=1.6; y3=.24; x4=300; y4=200; x5=300; y5=200; DI=document.getElementsByTagName(“img”); DIL=DI.length; function A(){for(i=0; i-DIL; i++){DIS=DI[ i ].style; DIS.position=’absolute’; DIS.left=(Math.sin(R*x1+i*x2+x3)*x4+x5)+”px”; DIS.top=(Math.cos(R*y1+i*y2+y3)*y4+y5)+”px”}R++}setInterval(‘A()’,5); void(0);

  9. TommyX, aquest que has enganxat a mi no em funciona…

    però gràcies per l’intent 😉

  10. jacques, el problema és queno recordo d’on el vaig treure…

  11. maleit copy & paste.

    l’he agafat d’aquí

    http://forums.ccrtvi.com/viewtopic.php?p=1034689

  12. Ara si!!! Gracies TommyX!!!
    Jusep, ha sigut un gran post aquest!!

  13. Infinites gracies TommyX!

  14. quin èxit aquest post! xD

  15. de res people 🙂

  16. Ja t’ha començat a arribar merda d’Spam, oi? Si no m’equivoco ja pases de moderar els comentaris, a que si??
    :p

Deixa un comentari

