Tinc un secret

Actualitzat!

Tinc un secret.

I és que a cada article que escric, publico un secret.

No és ben bé un secret, és un petit comentari, una frase, una conclusió que infiltro per veure si algú entén el quid del que escric, a veure si alú entén el que realment vull dir, i no només el camuflatge de les paraules. Potser aquells que més em llegeixen, potser aquells que més em coneixen (i em llegeixen, que són pocs), potser aquelles que m’estimen (però anomenatinutil, no bromegis home! Qui t’estimarà a tu?) l’entendrà, però solen ser coses que no diria a qualsevol.

Com deia una professora que tenia a l’ESO i a la que desitjo que es millori (encara que no em llegeixi): deixo la pregunta a l’aire.

Avui mateix he rebut un comentari a aquest article, de l’artista creador de l’escultura de la foto que havia penjat aquí quan vaig escriure l’article: Christy Symington.

M’ha comentat que no li ha fet gràcia trobar l’imatge de la seva escultura penjada aquí sense permís perquè té drets d’autor (perquè no vaig demanar-li permís i no vaig esmentar el títol ni l’autor).

És la primera vegada que em passa, i espero que l’última, perquè a partir d’ara aniré amb més compte (no vull merders, i menys si haig de resoldre’ls en anglès). Pels que us pugui interessar, l’obra es titula “Shh!“, del citat autor.

8 Respostes

  1. Jo segur no t’entenc, que no et coneixo. Ja em perdonaras, no? 🙂

  2. Es clar

  3. ¡¡¡M.A.R.I.A!!!!

  4. A mi tampoc em llegeix pero espero que es millori realment… :S

  5. La Maria…esperem que es recuperi aviat de l’accident i continuï donant guerra, com sempre.

  6. Although I like the publicity, I was surprised to see the image of my work ‘Shh!’ on this blog. It is a breach of copyright as this is under copyright noted on my website where I suppose you took it from?

    I may well have given my permission, but would like to have been asked first. Secondly, if you are going to use an artist’s work, please give its title and credit the name of the artist.

    This is no secret to anyone!

  7. Christy, if you’ll excuse me, I find your comment rather cappy. How can you know where that photo was taken from??? Isn’t it a bit far-fetched to state it was taken from your website without asking for permission?! As you blab here about copyright, someone else might start talking about calumny, ’cause what you’re doing is Accusing this poor boy of “stealing” your work.
    In reality, no one is stealing your work, people just come across pictures ON THE INTERNET & sometimes they like them & they save them. The web sites that have copyright protection don’t allow you to save anything. I’m sorry to say you’re a bit obtuse.

  8. tampoc és per tant… jo ho he canviat per no crear polèmica, no perquè no m’agradés la foto…

Deixa un comentari

