I és que no m’extranya que no em llegeixin

Abans estava parlant sobre això amb una amiga.

Jo, si em veiés des de fora, no em cauria bé. Vist des de fora no m’agrado, si tingués un amic com jo, no podria suportar-lo, no l’aguantaria. Per?

3 Respostes

  1. Jo no et coneixo pero no em sembla be que tinguis una imatge negativa de la teva persona. Vigila amb aixo!!!

  2. Ja et vaig comentar a un altre post, que un ha d’escriure perquè vol. No perquè el llegeixin.

    Esta clar que es guapo veure les teves estadístiques ben amunt, però jo no escric per això, jo escric perquè vull i si algú ho llegeix be, i si algú ,m’hi deixa un post n’estic ben content, però no es l’objectiu prioritari.

  3. home, pensava q faries un article ben currat!…
    aixx

Deixa un comentari

