Premis “Ciència, Tècnica i Medi Ambient”

L’han passat vaig enllestir el meu treball de recerca de segon de batxillerat. Si no recordo malament, el títol era “anàlisi i construcció del control d’un pàrquing” i que consisteix, doncs en això, tota la colla de circuits electrònics per a contar i descontar els cotxes que hi ha a dins, fe que les portes s’obrin amb sensors… gran trets.

Al principi no m’agradava la idea, però m’hi vaig ficar i vaig quedar orgullós per la feina feta durant finals de primer, les vacances i tot segon fins la data d’entrega al març o l’abril, no ho recordo. Doncs tanta feina sembla que ha quedat recompensada (almenys, més del que el treball es mereix) perquè he rebut una carta de l’escola dient que em conviden al lliurament de la XII edició dels premis “Ciència, Tècnica i Medi Ambient”.

No sé si és el treball en si o el carinyo que em va agafar la professora al veure’m tantes hores ficat al laboratori soldant cables i chips, però demà us diré com ha anat.

Aquí unes fotografies de la maqueta del treball.

vista general

Vista general

 

 

circuit

Primer pla del circuit per davant

 

Ciruit per darrere

Circuit per darrere

Les vaig fer l’últim dia que vaig veure físicament el treball, el dia de l’exposició del treball. Espero poder rememorar amb ell bons moments si està allà exposat.

Ja sé que no queda massa net, però m’interessava més endinsar-me en la part electrònica, que en la part química per fer el circuit integrat d’aquesta pasterada de cables.

I no explico més perquè sé que no interessa, però si rebo peticions, em plantejaré fer un article sobre el treball amb més profunditat.

3 Respostes

  1. Que maco es veu tu!!! A mi m’hauri agradat poder fer coses d’aquestes a l’escola pero… res. 😐

  2. A mi també m’han enviat la carta pel meu treball de recrca: “Construcción de una gaita tradicional gallega”. Però no podré anar perquè estaré ocupat 😦
    A petició meva, fes un post detallat del teu treball de recerca!!! ¿O el fem cadascun del seu al “Proyecto JUJ”? ^^

  3. Estaria molt bé explicar el treball de recerca dels tres al “Proyecto JUJ”!!(que s’hauria de començar a preparar)
    i moltes felicitats als dos!!

Deixa un comentari

