Jo, robot

asimov

Ja feia temps que volia llegir-lo, i amb tot aquest caos de Rodalies he trigat més del normal en acabar-lo (és que als autocars em marejo i no puc llegir).

No seré gaire imparcial, perquè m’ha semblat un llibre genial. Una gran feina feta en el món de la ciència ficció, però la ciència ficció més basada en ciència que he llegit en la meva curta tradicció lectora. Mai abans havia pogut delitar-me per una obra que comportés la creació d’un món futur tant ben argumentat cièntificament i amb un joc dins d’ell mateix que treu el singlot, per la gran complexitat del món creat i la interacció i argumentació d’ell mateix; fins al punt de trobar factible aquesta societat tan avançada; avui.

Ningú juga tant bé en un món creat per un mateix a no ser que sigui màgia. Però és ciència (ara crec que m’ha quedat una frase similar a una campanya de publicitat de cosmètics, ai las!).

I és que Isaac Asimov encara em presentarà moltes sorpreses, ja que tinc la intenció de llegir la trilogia de “La fundació” (però a llarg termini, que el temps no sobra i la llista de futures lectures no escasseja).

I no recordo que cap llibre llegit amb anterioritat m’ajudés a bromejar enmig d’una classe de programació en C amb una broma gens fora de lloc pel que fa al tema de la classe i en relació a les tres lleis de la robòtica. Curiós.

2 Respostes

  1. jajjajajjajajajajjajajajajja.

  2. Jo tambe si llegeixo em marejo una mica als autocars. Es estrany, pero he de veure “el paisatge” per no marejar-me.

    Et recomano llegir Expert C Programming, (si pot ser la versio original, per no perdre’ls molt importants matisos!!!), es un llibre encantador, maco i remarcable, que segur t’ajudara fer mes bromes en mig d’una classe de programacio en C. 😉

Deixa un comentari

