Jo BMW

Ja deia jo que era massa bo per haver estat creat per publicistes…

Llegint Jo, Robot  vaig trobar aquesta fragment, utilitzat per una coneguda marca d’automòvils per a publicitar und els seus cotxes. No he pogut trobar el video.

Sou fets d’un material tou i feble, sense duresa ni força, que depèn energèticament de la ineficient oxidació de material orgànic […]. Periòdicament, heu de passar a un estat de coma i la mínima variació de temperatura, de la pressió de l’aire, d’humitat o d’intensitat de radiació, altera la vostra eficiència.

Anuncis

Una resposta

  1. Jo no conec l’anunci, pero tampoc em puc imaginar on poden entrar aquestes frases en un anunci de BMW… Si es que aixo es com deu pensar la silicona, que te a veure amb els BMW???

Deixa un comentari

