Cap de setmana “conclusiu”

He tingut un cap de setmana mogudet, del que en puc extreure algunes preguntes i algunes conclucions.

PREGUNTES

Perquè quan dormo només tres hores em llevo molt més descansat i amb més ganes de gresca que no pas quan dormo tres hores i escaig (com avui) o fins i tot més de vuit? Hi ha alguna relació entre dormir aquestes mateixes tres hores, però llevar-se a les vuit i a les 11? És el mateix despertar-se sol que amb despertador? Crec que hauran de passar molts caps de setmana per arribar a una conclusió. De totes maneres, començaré a investigar.

Perquè la gent no s’informa dels dies de festa que té? Un dia que es considera festa no és gratuït, té una història al darrere, però perquè a la gent no li importa el perquè fa festa? Per exemple, És molta la gent a la que he hagut d’explicar que la Mercè és festa només a Barcelona, per ser-ne la patrona, però no a Vilanova (per tant, no estic lliure diumenge a la nit, d’acord?).

CONCLUSIONS

No vull entrar mai més a un karaoke.

Fer-se la víctima no serveix de res. De fet, s’aconsegueix l’efecte contrari que el  que es desitja.

Escric tant malament (o m’explico tan poc en els meus escrits) que totes les meves aportacions a la xarxa són mal interpretades, ja sigui aquest bloc, l’anterior, o el fotolog.

Anuncis

2 Respostes

  1. Jo crec que la cosa mes important es quines hores del dia / la nit et poses a dormir. Jo ja fa temps que no puc despertar-me be despres de dormir nomes 3 hores, pero diguem que amb unes 5-6 de qualitat aguanto.

    Quan es festa, a la gent nomes li importa que no va al treball, no els perques oblidats de les tradicions.

    Aixo del escriure malament… jo no ho puc saber. Jo per exemple nomes llegeixo que has escrit, i clar, no veig com volies que s’interpreti el teu text. A mi em sembla molt normal que cadascu interpreti amb el seu cervell, a la seva manera.

  2. mal interpretades?????

Deixa un comentari

