Amnèsia

A vegades tinc gran idees, pensaments meravellosos. I em dic, “va! després les escric”, i quan, ben disposat amb un bolígraf i amb un full a la mà intento recordar-los i no apareixen. Eren simplement pensaments temporals amb uns límits preestablerts per la massa cerebral que els ha creat.
I només recordo les idees que em van semblar més mediocres.

I sou vosaltres qui patiu la meva manca de memòria, llegint la merda que escric dia a dia i que s’assembla a la que hi ha en la majoria de blocs que pul·lulen per la xarxa, amb ni més ni menys fama que el meu.

NOTA: canvio foto

Anuncis

4 Respostes

  1. Jo no veig ni perque hauries d’escriure merda ni perque voldries tenir cap fama. Segons jo, qui necessita esser famos esta una mica tocat!

  2. Pero com pots posar aquest dibuix mes fastigos dins un bloc per on passo JO!!!!????

  3. És com una piràmide de qualitat: fins que no hem escrit una gran quantitat de literatura-deixalla no aflora una cúspide de qualitat. En fi, penso jo. Salutacions

  4. Però què està passant amb les fotos d’aquest bloc!? Veig un munt d’espais buids. 😦

Deixa un comentari

