Desaparegut

Odio veure noticies sobre el cas de la Madeleine. Mira que fa mesos que ha desaparegut i encara estan donant la tabarra a la premsa (que es doni als equips d’investigació és absolutament comprensible), cada dia amb noves noticies, que si els pares són sospitosos que si blablabla. És curiós. Cada dia hi ha centenars de desapareguts al món. Us enrecordeu del cas del tal Yeremi? crec que encara no l’han trobat i ni la premsa d’aquí no fa tant de ressò… perquè? Perquè és de família humil? Perquè no és una innocent nena rossa amb una taca a l’ull? Perquè no és britànic? Perquè no té cap morbo per la premsa la desaparició d’un nen de família treballadora de les illes canàries (segur que molts espanyolets no les sabrien situar en un mapa mundial). Perquè no és gens cool.

A escala més gran. L’altre dia vaig llegir que al món, cada any moren 9,7 milions de nens més petits de 5 anys per causes fàcilment evitables. I el pitjor de tot és que és una dada positiva, perquè s’ha reduït la xifra… Sincerament ho trobo una enorme hipocresia i una burrada increïble.

A voltes penso si realment pertanyo a aquesta societat o de si me la mereixo (o ella em mereix a mi). No sé que opinareu vosaltres, però crec que és surrealista.

nota: totes les dades apuntades menys les consultades a www.unicef.es les he dit de memòria, disculpeu els errors si n’hi ha.

7 Respostes

  1. Jo no m’en recordo de cap cas del Yeremy, es mes, jo no conec pas cap Jeremy! Pero si, aquesta nena va ser una rossa innocent britanica i segurament plena de morbo: si no l’hagues tingut suposo que no hauria desaparegut.
    Ara tu imagina’t que amb l’assumpte de la desaparicio els pares van ganar 1 milio d’euros!!! Te’n adones?! 1 000 000 euros!!! Amb tanta pasta sortida del res es normal que estiguin parlant del cas cada dia a les noticies! En el fons, ni els pares ni aquesta nena no son gens importants, pero el milio d’euros recollits ho son. Aixo diu molt sobre les valors de la societat, no et sembla? Una vida humana no es res, pero un milio d’euros…

    Jo crec que pocs ens mereixem aquesta societat. 😦

  2. els diners corrompen… i només són paperots arrugats o zeros impresos sobre paper.
    Et recomano que miris el link, és sobre el cas del Yeremi: http://www.20minutos.es/noticia/210821/0/nino/perdido/canarias/

  3. Jo mes aviat crec que “Power corrupts”. The Lord of the Rings per exemple, es una historia que demostra molt be aixo! T’ho has pensat mai?
    No son els diners, sino el poder que s’asocia als diners!!! Els diners no son res, ja ho dius, uns paperots arrugats…

  4. Recordo que fa poc tenies categories! Que passa??

  5. Pero que va passar aqui?? El wordpress.com ultimament fa de blocat?!

  6. Però què passa?? Jo veig les categories… i no veig cap cosa fora del normal.

  7. Ostres tu! Es que jo vaig entrar el diumenge i vaig veure que faltaven totes les categories del bloc i alguns enllaços tambe!!! I despres, van tornar a apareixer com si res, ahir hi era tot… @-)

Deixa un comentari

