Confessions

Vaig pel carrer i només veig cares llargues, gent que amb l’inici de la rutina torna a recordar allò que pensava abans de les vacances (que no li agradava la seva vida), però mira, la felicitat es troba en petites dosis (normalment) i s’han d’aprofitar.

A mi m’encanta anar pel carrer i creuar-me amb gent de la meva edat (sobretot noies, perquè negar-ho?). És un instant en el que es produeix un breu instant de mirades furtives recíproques. Després apartem la vista, fingint que no ens em vist. M’encanta quan això ocorre. Em puja la moral i fa que el vianant que va darrere d’ella s’estranyi al veure el somriure que articulo llavors.

Apart d’això, em sembla que tots els vianants amb els que em creuo tenen tots la mateixa cara. Tots mostren indiferència. És molt trist.

Però la vida és això, esforç rere esforç. És molt fàcil agafar el camí fàcil, acovardir-se i no jugar-se-la mai. Ahir vaig començar les classes, i potser són difícils, potser podria haver escollit alguna altra cosa més senzilla però similar, però agafar el camí fàcil no reporta tanta recompensa al final. Fa poc m’ho van mostrar, i ho agraeixo.

Ja per acabar, una frase del llibre que estic llegint: Profunditats, de Henning Mankell (és que el de la Carlota no van enrrecordar-se de deixar-me’l i vaig començar aquest).

L’estimo, però no sé què és exactament l’amor

nota: i no camino raro, és una fusió de passos llargs per aprofitar les cames al màxim i el ritme de la música que sona als auriculars. Per si algú en dubtava.

2 Respostes

  1. Ostres tu, quina diferencia! Jo vaig pel carrer i nomes veig nenes maques, nenes maques, nenes maques… Al meu pais diuen que aixo que es maco fins i tot al deu li agrada!
    Es veritat que molts cops em fixo en l’expressio que tenen a la cara tambe, pero no m’importa gaire que es vegin avorrides, l’important es que siguin maques i que els meus ulls gaudeixin del paisatge. 😀

    El cami facil no se si existeix de veritat. Pero pots escollir viure o passar per la vida com una oca per l’aigua. Hi ha molta gent que creu que la segona opcio es la millor, pero jo ho dubto!

  2. UuUo!! La frase per a qui va?? És per allò que vam parlar els nois el dia de la Diada?? És per a ella??
    Espero que entenguis el que et vull preguntar :p

Deixa un comentari

