Sobre l’11 de setembre

M’agrada la diada, però odio certes coses que només ocorren aquest dia.

La població es mobilitza. No és que odiï que ho facin, sinó que molts només ho fan el dia 11 i ja es creuen bons catalans, però durant la resta de l’any no mouen un dit. Votant no és suficient.

El meu pare m’ho va comentar ahir per la tarda, i la veritat és que té raó. Cada cop hi ha menys senyeres i estelades penjades dels balcons. Perquè?

La diada és un dia on s’airegen samarretes. Sí. Només durant la diada es pot veure a la gent lluint samarretes reivindicatives que no tornaran a veure la llum fins la diada següent. Perquè no les porten durant la resta de l’any? Jo ho faig, llavors, perquè és tant difícil veure aquestes samarretes la resta de dies (exceptuant joves idealistes)?

I acabo ja. Avui és un post curt, he començat les classes i tinc feina a fer, però no us oblido!

2 Respostes

  1. La pregunta em sembla bona, pero jo segur no et sabria dir perque! Soc estrangera… 😉

  2. En el fons, la gent està farta de reivindicar. Molts ja no es creuen els arguments -a vegades falàcies- dels nacionalistes. I ho entenc perfectament.

Deixa un comentari

