Escrit divendres al matí

I això és el que va sortir, després de només haver dormit 3 hores i de molts litres de ejem… horari infantil.

En la penombra. Tothom dorm, i jo observo el full en blanc.

Potser titllat de boig, potser de fer-me el milhomes per no voler dormir (la veritat és que no en tinc ganes, vull estar sol).

Tant me fa.

Erren. Ara, assimilo, en línies negres de boli bic, tot el que sóc. Allò que m’ha passat i el que em passarà. Digerint allò que crec haver viscut, filtrant el que necessito explicar i posant punts suspensius a la meva vida més privada.

Casant paraules que potser ningú mai llegirà.

3 Respostes

  1. A mi em sembla que no has escrit res d’aixo que t’ha passat i/o et passara!!!??? I aixo dels punts suspensius no ho entenc: com els pots posar?

  2. Bé, de fet no m’esplaio més perquè no m’acostumo a mullar tant (sí, sóc covard).
    I els punts suspensius… doncs mira, els he ficat pitjant tres cops seguits la tecla ./:
    Ara seriosament, els he ficat referint-me a alcohol, que no m’ha semblant adient dir-ho a l’entrada.

  3. Aha! A l’alcohol, ja ho entenc! hehehe

    Home, ser covard crec que no te cap avantatge, no?

Deixa un comentari

