Esmolant la guillotina

butifarra 

Pel món blogguer pul·lulen milers (perquè no dir-ho?), centenars de milers de personatges que es dediquen (suposo que a l’estiu tenen moooolt de temps lliure) a criticar blocs amb els que no coincideixen ideològicament o que simplement, no són del seu gust.

Quant els llegeixes, veus que els seus blocs tenen grans dosis de prepotència, de valentia de “Oh, que superior me siento!” i potser per això es dediquen a insultar i degradar altres blocs quan els seus són, en moltes ocasions, inintel·ligibles (no per la seva dificultat, sinò per la seva estupidesa). Són blocs en ocasions vomitius i que ningú donaria un duro per ells.

Sé que no sóc ningú per parlar, i que els meus blocs a la xarxa valen menys que una merda punxada en un pal enmig de la muntanya, però em fastigueja tota aquesta gent. Sovint, m’agrada imaginar-me’ls com a personatges apartats de la societat, que viuen en el seu món perquè tenen por al que puguin trobar-se a l’exterior; amb caps que els esclavitzen i amb els quals nomes se senten prou poderosos per respondre amb un “si senyor, el que vosté digui senyor” mig apagat i inintel·ligible. Són aquells típcs merdes que quan arriben a casa peguen a la dona pequè és l’única persona amb la que se senten amb poder, o que quan agafen el cotxe apreten l’accelerador fins a l’asfalt per alliberar-se de tota la merda amb la que s’han tapat al llarg dels anys.

Però que no em toquin els nassos (per no dir una altra part del meu cos una mica més avall i que no diré per no fer-los mal, pobrets).

A tota la resta, sigueu tots benvinguts (i perdoneu si la imatge us ha afectat, no va per vosaltres).

Als nous, us haig de dir que aquest és el 2.0 del meu antic bloc. Ho dic perquè potser algun dia em dóna per parlar de temes que he encetat allà o que hi tenen relació.

Anuncis

6 Respostes

  1. Doncs jo, la veritat, es que “no he trobat” blocs criticant a altres blocs i tampoc no se qui pot llegir els blocs dels quals parles. Es a dir, qui te el temps per a llegir merdes?? Cap persona amb cervell, aixo segur!

    De frustrats n’hi ha molts per tot el mon, pero la cosa es intentar no tenir res a veure amb ells, que segur de cap d’aquells no et fa falta res.

  2. Abans de res, m’agradaria marcar el fet que la critica, es una de les moltes formes que pren la retòrica, a mi mateix m’agrada entrar en un blog, llegir-ne un article i donar la meva opinió que ens alguns casos pot ser contraria a la teva. Trobo interessant mantenir discussions (sempre que es facin amb un mínim de sentit comú) sobre les ideologies, etc.

    Et recordo tan sols, que tothom te la seva ideologia i les coses que per tu son evidents, per altres seran inversemblants i evidentment el mateix passa al rebés. Jo animo a la critica, voto per que sigui propagada i estic segur que molta gent que no coincidirà amb tu en el que dius no te perquè caure en aquesta terrible descripció en la que els has emmarcat. D’altra banda et donc la raó completament, la ignorància pot arribar a engendrar molta merda i la ignorància es un mal que abunda en molta gent i que, per desgracia, mou el món i tu te la trobes en aquests tristos éssers que creen blogs que no són res més que merda, merda que emplena la web. Una colla d’ignorants…

    Però no ho som tots d’ignorants?

  3. mushroom00, coincideixo amb tot el que dius. És cert que la crítica és útil, però només si és constructiva com la que acabes de fer. En el post em referia (i perdó si no m’he expressat bé) als que la paraula crítica és sinònim d’insults i degradacions com en algun moment he patit. Era a ells als qui em referia. La crítica constructiva sempre estarà benvinguda aquí.
    Ja ho deia Sócrates: “Només sé que no sé res”.

    Salut!

  4. Passant de l’instant, nano…hi ha gent que s’avorreix.
    Endavant amb el teu bloc!

  5. Es evident que la gràcia de la discussió i el diàleg es perd totalment quan s’abandonen les bones maneres. Encara que una cosa que m’irrita a mi, a més del que has dit, és el haver d’anar sempre amb peus de plom per no ofendre la dilatadísima sensibilitat de la majoria dels editors de blocs. Hi ha alguns que no se’ls pot dir res. No se per a què nassos activen les funcions de respostes.

    M’agrada llegir blocs personals precisament per tenir un stock més ampli d’opinions i diferents punts de vista que no trobo tant en la gent amb la que em relaciono. Els amics, en general, solen ser persones amb afinitat d’idees a les pròpies i es mouen en ambients i estrats socials comuns (Més o menys, en la majoria del casos). Llegir blocs i confrontar punts de vista, hauria de ser enriquidor. Espero que la teva mudança et proporcioni bones experiències.

  6. Molt bon inici, molt bon dit i molt bona mà! Ja no entenc res del teu “recordeu els meus inicis”.

Deixa un comentari

